‘Tejiendo territorio’, la jornada sobre periodismo de proximidad organizada por AMDComVal y Generalitat, llega a Castellón este 20 de junio
La regidoria Municipal de Participació Ciutadana de Riba-roja de Túria compta amb una nova marca identificativa, baix el nom de VOTIVEU.
El nom de la nova marca ha sigut triat per 51 usuaris/as (66, 23%) enfront de l’alternativa PROPOSA que ha rebut el suport de 26 usuaris/as (33, 77%) del total de vots emesos. Aquesta votació s’ha portat a terme mitjançant el procés de participació a través de l’App Riba-roja INFO.
Les dues propostes plantejaven noms en valencià, al·ludint en els dos casos a la participació ciutadana.
Després d’aquest procés participatiu, la regidoriad’aquesta àrea treballarà sobre la marca triada per a crear un disseny atractiu, senzill i funcional adaptat als diferents suports gràfics.
La finalitat de l’equip de govern és construir un model de poble, més democràtic en el qual és necessària la implicació de la ciutadania en tots els àmbits de la vida pública.
Noticias relacionadas