Dimecres, 7 d'octubre de 2026
Camp de Turia
Publicitat

Una nit especial per acomiadar l’any: Bétera prepara el Sopar de Cap d’Any per a la gent major 

Una nit especial per acomiadar l’any: Bétera prepara el Sopar de Cap d’Any per a la gent major 

L’Ajuntament i UDP Bétera organitzen una celebració amb sopar, música i tradició

La localitat de Bétera tornarà a celebrar enguany una de les cites més esperades per les persones majors del municipi: el Sopar de Cap d’Any, una trobada festiva impulsada per la Regidoria de Drets Socials en col·laboració amb la UDP Bétera.

L’esdeveniment, obert a totes les persones majors de Bétera fins a completar les places disponibles, tindrà lloc a la Llar del Jubilat, que es vestirà de gala per rebre l’arribada del nou any.

 

Sopar, raïm i ball per celebrar l’arribada del 2026

Les persones assistents podran gaudir d’una vetlada molt completa, que inclourà:

  • Sopar especial de Cap d’Any
  • Cotilló i ambient festiu
  • Raïm de la sort a mitjanit
  • Ball per continuar celebrant en companyia

 

Inscripcions a partir del 13 de novembre

Qui desitge reservar la seua plaça podrà fer-ho des d’aquest dijous, 13 de novembre, en les oficines de la UDP Bétera. L’Ajuntament anima la població major a participar en esta cita tan especial, que s’ha convertit en una tradició molt arrelada i en un punt de trobada imprescindible per acomiadar l’any.

Compartir

També et pot interessar