Olocau acollirà aquest dissabte l’actuació del grup Dones Clown de Xirivella “Los 60 son nuestros: El Musical”

275956685_1857571317771301_3357701536404642922_nEl pròxim dissabte, 26 de març, tindrà lloc una actuació del grup «Dones Clown» de Xirivella a la vila d’Olocau amb “Los 60 son nuestros: El Musical”
Serà a les 19.00 hores, a l’auditori de la Casa de la Cultura d’Olocau.
Es tracta d’una obra plena d’humor, alegria, optimisme i tendresa. En ella, es tracten temes com l’edat i els condicionants de gènere i es posa en valor el fet de ser dona major.
Es tracta de l’últim esdeveniment del programa de commemoració del 8M a Olocau.
En definitiva, serà una actuació per a tots els públics, promoguda per la Mancomunitat Camp de Túria dins dels Serveis Socials de Base i la Diputació de València, i organitzada per l’Ajuntament d’Olocau. Hi haurà entrada fins a completar l’aforament i serà obligatori l’ús de mascareta.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest