Olocau va acollir fa uns dies un bon nombre d’activitats nadalenques per a totes les edats i públics

270260890_1802432319951868_3978318871881745682_nLa Plaça Major d’Olocau va acollir fa uns dies, dins del període nadalenc, una cita dirigida a tots els públics i edats. La ‘II Fireta nadalenca de lectura’ va oferir a les veïnes i veïns de la localitat diferents activitats, contacontes i un gran ventall de llibres perquè les bones lectures no faltaren en aquests dies nadalencs tan assenyalats.

La fira nadalenca es va desenvolupar al llarg dels matins dels dies 25 i 27 de desembre. Aquest esdeveniment sociocultura i d’oci va comptar amb tallers de diversos tipus, com tallers de marcapàgines, tallers de pintura de taques, taller de dibuix i taller de màscares. El primer dia, uns 15 xiquets i xiquetes van tindre l’oportunitat de gaudir d’aquestes activitats i, en el segon, van participar unes 25 xiquetes i xiquets del municipi.

Pel que fa als contacontes, el qual va celebrar-se el passat dilluns 27 de desembre, va comptar amb la presència de Cecilia Silva. Aquesta, va entusiasmar a les 35 persones assistents a la cita. xiquetes, xiquets i adults van poder gaudir al costat de Cecilia Silva  amb les seues històries contades, a través de les seues titelles. Així mateix, el passat dimarts 28 de desembre, Olocau va comptar amb la visita de Carles Cano, un dels autors més reconeguts de literatura infantil en valencià. Aquest, va congregar un públic de 32 persones de totes les edats.

La fira també va tindre un moment per al reconeixement. Així, es va aprofitar l’ocasió per a entregar el diploma al “Lector de l’any”, tenint en compte els préstecs realitzats i la participació en les activitats de la Biblioteca. Enguany, el premi el va rebre Mercé Rubio Martínez.

Tots aquests esdeveniments es van dur a terme en un ambient marcat per la literatura i la lectura, amb punts en els quals els assistents van poder descobrir alguns dels últims exemplars de la Biblioteca Municipal i, també, adquirir llibres en la llibreria ambulant.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest