Marines

Marines sol·licitarà la brigada Emergix

L’Ajuntament de Marines podrà sol·licitar les ajudes del Pla Emergix, ajudes que posa en marxa Labora per a la contractació de persones desocupats que faran treballs de prevenció d’incendis forestals. Unes ajudes que l’any passat «la Generalitat va decidir retallar i va deixar a Marines i a molts altres municipis enclavats en parcs naturals sense poder optar a esta subvenció», ha explicat la tinenta d’alcalde de Marines, Lola Celda.

«Després de les repetides reclamacions que realitzem des del propi ajuntament de Marines perquè se’ns tinga en compte, enguany podrem sol·licitar de nou la subvenció», ha afegit Celda. Enguany la Generalitat Valenciana ha canviat els criteris per a accedir a la mateixa i Marines sol·licitarà més ajuda de la consignada, en un principi, per a poder arribar a 5 treballadors en la brigada.

Una subvenció molt necessària per als ajuntaments xicotets amb grans zones naturals que necessiten poder treballar en les muntanyes per a previndre incendis i protegir l’entorn natural. Marines té la intenció de contractar quatre peons i un capatàs per a realitzar les labors anteriorment citades. En els pròxims dies s’anunciaran els codis necessaris perquè les persones interessades puguen acudir a Labora i poder optar al procés de selecció que depén del propi servici d’ocupació valenciana (Labora).

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest