Warning: Trying to access array offset on false in /srv/www/camp-de-turia.es/www/wp-content/plugins/pro-elements/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Llíria comptarà amb un gran centre socioassistencial en El Prat

La vicepresidenta i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha visitat aquest dimecres Llíria. Allí s’ha reunit amb la corporació municipal i els professionals de l’equip de servicis socials del municipi per arreplegar les seues inquietuds i propostes.

L’alcalde Manolo Civera ha presentat el gran centre social i formatiu que es preveu desenvolupar en les instal·lacions d’El Prat. Aquest projecte servirà de regeneració urbana de la zona, i oferirà un complex d’infraestructures socioassistencials, tallers formatius i altres servicis.

Aquesta iniciativa es distribueix en tres àrees. La central estarà dedicada als servicis socioassistencials, on a més del Centre Ocupacional, es preveu la construcció d’un centre de dia per a persones amb diversitat funcional i majors, un centre de recepció de menors, un alberg juvenil internacional i una dotació d’emergències contra incendis amb heliport.

També s’inclou una altra zona per a les brigades municipals i tallers de formació que puguen preparar per a atendre a les necessitats qualificació de les empreses. I també, es reserva un altre gran espai de participació ciutadana per a les associacions locals.

La primera de les infraestructures que es preveu ubicar és el centre de recepció de menors.

Així mateix, la consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives ha destacat que l’increment del finançament municipal previst en el nou model dels servicis socials, finançat des de la Conselleria, permet triplicar la ràtio d’atenció d’este departament gràcies a l’augment de la seua plantilla. La Conselleria destina enguany un finançament de 412.560 per als servicis socials municipals, dels que 313.113 euros es designen a la contractació de personal en els equips base.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Más Artículos