Warning: Trying to access array offset on false in /srv/www/camp-de-turia.es/www/wp-content/plugins/pro-elements/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

L’Eliana finalitza els treballs de millora en els carrils bici de l’Avinguda Corts Valenciana i Alcalde Enrique Daries

L’Ajuntament de l’Eliana ha conclòs aquesta setmana l’actuació sobre el carril-bici de l’avinguda Corts Valencianes i el de l’avinguda Alcalde Enrique Daries. La primera fase es va iniciar a principis d’any, i amb aquesta actuació s’ha contribuït a fer eixe tipus de vies siguen més segures i accessibles.

La finalitat és fomentar l’ús d’aquest mitjà de transport, saludable per als qui l’empren i sostenible en l’àmbit mediambiental.

La primera fase dels treballs escomesos en l’avinguda Corts Valencianes i avinguda Alcalde Enrique Daries es motivava en el desenvolupament radicular de l’arbrat existent en la franja enjardinada que separa el carril-bici de la calçada. És a dir, que les arrels havien deteriorat l’estat d’eixe carril. Després d’escometre els treballs pertinents, també es van suavitzar les transicions del carril-bici i la vorera en les zones de passos de vianants, facilitant així la circulació de les bicicletes i millorant l’accessibilitat de dits creuaments amb els vianants.

Durant aquesta setmana s’ha procedit al pintat integral del carril-bici i també s’ha millorat la senyalització horitzontal d’eixe carril. Tot açò millora accessibilitat dels mateixos, així com la seguretat dels vianants i els ciclistes.
Aquesta intervenció, amb 28.000 euros de pressupost, ha suposat la millora de 1.400 metres de carril bici. En el present exercici es prosseguirà amb les millores de la xarxa de carrils-bici i ciclo-carrers del municipi, amb una inversió d’altres 30.000 euros.
Aquesta actuació es porta a terme després d’habilitar diverses zones d’aparcament públiques amb la dotació de dispositius que alertaran als conductors d’on hi ha places lliures.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest