Warning: Trying to access array offset on false in /srv/www/camp-de-turia.es/www/wp-content/plugins/pro-elements/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

L’Eliana celebrarà a finals de mes la setmana de l’Alzheimer

Baix el lema «Lluitem per recordar» l’Ajuntament de l’Eliana ha organitzat un conjunt d’activitats entre els dies 20 a 22 de setembre per a reflexionar sobre els avanços en l’Alzheimer i donar visibilitat a les persones que la pateixen.
«Les veus de la Memòria» serà el documental encarregat d’obrir aquesta setmana temàtica. La seua projecció tindrà lloc el dia 20 a les 19 hores a la Sala de Conferències del Centre Sociocultural del municipi.
El dia 21 es celebrarà, de 10:30 a 12:30 hores, una jornada referent a aquesta malaltia neurològica. L’acte es realitzarà a la Avinguda País Valencià.
Finalment, 22 de setembre a les 19 hores es durà a cap la xerrada «Ciència i societat al servei de l’Alzheimer», també a la Sala de Conferències del Centre Sociocultural.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Más Artículos