La localitat de Benissanó va celebrar aquest cap de setmana l’aniversari de l’adquisició del castell. Un esdeveniment amb motiu del qual van tindre lloc actes tan emotius com el de «Premis Castell». Julián Vidal Navarro i Carles Subiela Ibáñez van ser els guardonats en aquesta edició.
Al voltant de les 19:30 hores del dissabte, la Sala Noble era l’encarregada d’acollir aquesta vetlada tan entranyable.
A Julián, mitjançant aquest premi, se li reconeixia la trajectòria personal i professional en el camp de la Cooperació Internacional i la Salut. Mentre, a Carles se li va reonéixer la trajectòria personal i professional en el camp de la Cultura i la Música.
L’acte va comptar amb l’especial col·laboració de treballadors Municipals, Carles Navarro i Rebeca Pérez. A més a més, David Garrido ha sigut qui ha confeccionat els guardons. D’altra banda, Túbal Perales va el·laborar un vídeo per a l’ocasió.

Així mateix, dissabte i diumenge, el castell i al voltants es van convertir en un autèntic Mercat Medieval.
Artesans i mercaders van muntar les seues parades mostrant als vissitants els seus productes, cobrant l’alimentació un ampli protagonisme amb aliments naturals. Un mostrador a l’aire lliure que va estar acompanyat de diversos espectacles, també amb jocs per a menuts, i ambientat amb personatges de l’època, oques i rucs.


A més a més, qui ho va desitjar va tindre l’oportunitat de visitar el castell i passejar pels espais exteriors rehabilitats per l’últim taller d’ocupació, a través d’unes visites guiades.











