L’Ajuntament de Benaguasil ha dotat a la Policia Local de nou material de suport destinat a millorar l’atenció i el control d’animals en el marc de la subvenció concedida per la Diputació de València per a la realització d’inversions relacionades amb la protecció i el benestar animal.
El regidor de Benestar Animal ha sigut l’encarregat de fer lliurament del nou material a la Policia Local, que comptarà així amb nous recursos específics per a facilitar la seua intervenció davant situacions relacionades amb animals en el municipi.
Entre el material entregat es troben gàbies parany per a la captura de gats, xarxes de captura, transportins, gàbies per a la contenció en situacions d’emergència, corretges, morrions i lectors de microxip, entre altres elements.
La nova dotació permetrà als agents disposar de ferramentes específiques per a millorar la recollida, identificació i atenció d’animals extraviats o en situació d’abandó.
Esta iniciativa se suma a altres actuacions impulsades per l’Ajuntament de Benaguasil en matèria de benestar animal com la instal·lació de casetes destinades a les colònies felines censades en el registre municipal, realitzada fa uns mesos amb l’objectiu de millorar el seu benestar.
D’esta manera l’Ajuntament continua reforçant les actuacions destinades a la protecció i el benestar animal a Benaguasil, al mateix temps que millora els recursos disponibles per a la Policia Local en l’atenció dels animals del municipi.




