L’Ajuntament de Benaguasil continua amb una nova edició del Campus d’Estiu, una iniciativa que torna a oferir a les famílies un recurs per a facilitar la conciliació durant les vacacions escolars, al mateix temps que proporciona als més xicotets una àmplia oferta d’activitats d’oci, esport i convivència.
En esta edició, que es duu a terme en les instal·lacions del Poliesportiu i del CEIP Luis Vives, participen un total de 191 xiquets d’edats compreses entre els 3 i els 14 anys.
Fins al 31 de juliol els participants podran gaudir d’una variada programació que inclou tallers creatius, manualitats, jocs, activitats aquàtiques, piscina, ball i propostes esportives adaptades a les diferents edats. Totes elles estan orientades al fet que els menors visquen un estiu actiu, divertit i ple d’experiències.
El Campus compta amb un equip de monitors i monitores especialitzats, que vetlen pel benestar dels menors i el correcte desenrotllament de les activitats, garantint un entorn segur, educatiu i adaptat a les necessitats de cada grup d’edat.
Des de l’Ajuntament han destacat que esta iniciativa s’ha consolidat com una de les activitats estivals més esperades per les famílies, ja que combina diversió i aprenentatge, al mateix temps que promou valors com la cooperació, la convivència i la socialització i oferix un important suport als pares i mares durant les vacacions escolars.











