
La Societat Valenciana d’Inspecció Tècnica de Vehicles (SITVAL) ha llançat una nova plataforma de gestió per a la reserva i pagament de cites prèvies, dissenyada per a agilitzar el servei i previndre fraus en les reserves en línia.
La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, va anunciar aquest dilluns que en aquesta nova web “els usuaris, a més de reservar cita, hauran de pagar-la mitjançant els mètodes de pagament més comuns”.
“Aquesta web s’ha desenvolupat amb un enfocament central en l’experiència de l’usuari. Dissenyada per al seu ús en dispositius mòbils, permet als usuaris gestionar les seues cites de manera ràpida i eficient, maximitzant la comoditat i accessibilitat”, va explicar la consellera en un comunicat remés per la Generalitat.
Aquesta solució tecnològica s’ha desenvolupat específicament per a SITVAL, “optimitzant l’eficiència i millorant l’experiència de l’usuari”. Entre les seues principals característiques destaquen la seua seguretat avançada i la seua capacitat d’autogestió.
“Des del punt de vista tècnic -va afegir Montes- a diferència d’altres sistemes que utilitzen ‘slots’ predefinits, la plataforma de SITVAL empra un repartiment heurístic que s’ajusta dinàmicament conforme més cites es registren i a mesura que es comprenen millor les necessitats específiques de cada estació d’ITV”.
Un dels principals beneficis d’aquesta plataforma és la seua “robusta seguretat antiatacs i antifrau”. A més, al no gestionar directament les dades de targetes de crèdit, aquesta tasca es delega a la passarel·la bancària RedSys, garantint una major seguretat i tranquil·litat per als usuaris.
Pla de Xoc de SITVAL
Aquesta web forma part del Pla de Xoc de SITVAL, que també inclou “el reforç d’un ‘call center’ per a la recepció de crides de sol·licitud de cita prèvia en les estacions d’ITV, així com la contractació de 90 empleats fixos, 250 nous inspectors temporals i uns 50 administratius. Això permetrà tindre més hores i més línies per a atendre més cites en les estacions d’ITV i oferir un millor servei”.
El pla també contempla una línia específica d’atenció per a aquelles persones que necessiten passar la ITV amb urgència, ja que el vehicle és la seua principal eina de treball.
“D’aquesta manera, es dona resposta a les demandes de les federacions i les associacions del transport de carretera i de viatgers més representatives de la Comunitat Valenciana davant la Generalitat”, va subratllar Montes.