Aquesta setmana, una delegació de l’empresa pública Lorisum, encapçalada per la seua presidenta Montserrat Cervera i els consellers Carlos Rodado i Manuel Cervera, ha formalitzat la compravenda del primer habitatge de protecció pública (VPP) a Loriguilla.
Després d’aquest acte de signatura davant notari s’obri el camí perquè les persones que ho desitgen, sempre que estiguen en condicions d’executar la compra del seu habitatge i reunisquen els requisits necessaris, puguen fer-ho còmodament en els pròxims mesos.
Això suposarà un gran alleujament econòmic per a l’empresa pública, que veurà incrementats els seus ingressos, i també una il·lusió per als futurs propietaris que desitjaven tindre un habitatge en propietat.
D’altra banda, hui també ha sigut el dia en què la reducció de deute i cancel·lació de préstecs, aprovades en Ple per l’actual govern, s’ha portat a terme. Totes dues accions pretenen ser l’inici d’integració a l’Ajuntament d’una empresa pública molt més sanejada i amb comptes més estables.
Des de l’Ajuntament indiquen que continua treballant per a donar estabilitat econòmica i solució residencial en el municipi.
Noticias relacionadas
Deja un comentario