El govern municipal de l’Ajuntament de Benaguasil ha elaborat, per tercer any consecutiu, una guia per a rendir comptes a la ciutadania de la gestió desenvolupada durant el 2022.
La guia inclou informació sobre el personal, el pressupost municipal, les principals actuacions realitzades en el municipi per les diferents àrees de l’Ajuntament, els beneficis fiscals, així com els recursos turístics, centres municipals, i els telèfons d’interés.
A més també aborda informació sobre les subvencions sol·licitades i les aconseguides, les quals s’han incrementat respecte a l’any anterior, ja que s’ha passat d’obtindre 1.828.400€ a 3.130.180€, la qual cosa posa de manifest la intensa labor i dedicació desenvolupada pel govern local.
En un exercici de transparència i bona governança el document també reflecteix la situació econòmic financera de l’Ajuntament que a 31 de desembre de 2022 té un romanent de tresoreria de 2.393.019€, d’un deute de 174.751€ i d’un préstec de 3.171.184€ corresponent al deute del Cementeri de l’any 88.
Les dades i informacions que aporta aquesta guia demostren l’eficiència de la gestió de l’equip de govern que “com una mostra més del nostre compromís amb la transparència i la participació ciutadana ha editat aquesta guia que rendeix comptes del treball de l’equip de govern local a l’ajuntament, i que en uns dies arribarà a tots els domicilis perquè els veïns i veïnes puguen conéixer l’acció de l’equip de govern al capdavant de l’Ajuntament”, ha assenyalat el regidor de Transparència i Govern Obert, Stephane Soriano.
Al costat de la guia s’inclou una carta que recull la informació necessària per a poder contactar directament amb els regidors i amb l’alcalde, en incloure els seus emails, en un exercici més de fer l’Administració més accessible i transparent perquè Benaguasil continue avançant.