El director general de Relacions Informatives, Pere Rostoll, ha signat un conveni de col·laboració amb l’Associació de Directius de Comunicació (Dircom) per a celebrar les I Jornades de Comunicació i Pimes, l’objectiu de les quals és donar a conéixer el potencial de la divulgació informativa com a eina estratègica per a les petites i mitjanes empreses.
Les jornades, que tindran lloc al palau de les Comunicacions de València, els pròxims dies 20 i 21 d’octubre, analitzaran el valor i les claus de la comunicació en l’àmbit empresarial, així com la importància d’incorporar-la en l’estratègia d’internacionalització, com a principals eixos d’actuació.
El director general ha destacat que les sessions formatives tenen com a objectiu prioritari visibilitzar la importància de la difusió de l’activitat empresarial “per a generar negoci, transparència i sostenibilitat”.
En aquest sentit, s’abordarà el disseny de plans de comunicació i gestió de crisi, el valor del màrqueting i la innovació, la protecció de les marques, així com la comunicació interna i el finançament europeu per a pimes, entre altres aspectes.
En la trobada participaran el director general de Relacions Informatives, Pere Rostoll; el director general de Coordinació de l’Acció del Govern, Juan Ángel Poyatos, i la secretària autonòmica de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, Zulima Pérez.
Així mateix, hi intervindran el president del Consell de Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana, José Vicente Morata; el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), Salvador Navarro, així com diversos experts en comunicació i màrqueting i directius de Baleària, Grefusa, À Punt, grup Choví, Marie Claire o Helados Estiu.