L’Ajuntament de Loriguilla va informar aquesta setmana en el seu ple ordinari del mes de maig de la reestructuració de l’equip de govern, amb la qual es veuen modificades les tinences d’alcaldia, les delegacions i la junta de govern local.
A partir d’ara la primera tinença d’alcaldia correspon a Javier Cervera; la segona, a Aurora Besteiro; i la tercera, a Sara Navarro.
Quant a les delegacions, Javier Cervera continua al capdavant d’Educació, Infància i Joventut i Govern Obert, i es farà càrrec també de les competències de Turisme, Loriguilla Vell i Montes, i Cultura.
Aurora Besteiro estarà ara al capdavant de Promoció Econòmica i Ocupació, Igualtat, Personal, i Benestar Comunitari.
La regidora Sara Navarro continuarà al comandament de les regidories de Festes i Benestar Social i Majors, i suma ara també la de Sanitat.
Per part seua, l’alcalde delegant, Sergio Alfaro, desenvoluparà la direcció, organització interna i gestió de la resta de les facultats que li corresponen, amb especial incidència en les àrees d’Hisenda i Control Pressupostari; Urbanisme i Patrimoni, Seguretat Ciutadana i Esport.
També es va aprovar el canvi de representació en la Mancomunitat Camp de Túria, que a partir d’ara recaurà en l’alcalde i el tinent d’alcalde.