L’objectiu d’este curs de reciclatge és que les persones responsables dels clubs i entitats esportives que utilitzen les instal·lacions municipals, així com el personal de l’Ajuntament i els agents de la policia local que disposen d’estos equips en els seus vehicles renoven els seus coneixements amb este curs homologat de RCP i DESA.
Les 11 persones que van participar en el curs, a més, van rebre formació sobre primers auxilis per si és necessària la seua intervenció en algun moment.
Ciro Ferrer, regidor de Seguretat Ciutadana, ha explicat que este curs és “necessari”, ja que “reforça i actualitza els coneixements de les persones que per les seues funcions o tasques poden arribar a haver d’utilitzar els desfibril·ladors en el cas d’una emergència tant en les instal·lacions esportives com en qualsevol altre lloc del terme municipal”.
“És fonamental que els membres de la policia local sàpien usar correctament estos dispositius que poden salvar vides en un moment d’emergència. A més, volem que els nostres clubs i entitats esportives puguen respondre davant qualsevol emergència que puga produir-se en alguna activitat”, ha agregat Ferrer.