L’espectacle teatral per a públic infantil i familiar Lletjot, el vampir golafre arribarà el pròxim divendres 29 d’octubre a la sala d’actes de l’ajuntament de Nàquera. Aquesta obra per a tota la família donarà inici a partir de les 17.30 hores, segons les previsions.
La companyia teatral i d’espectacles, Xana Teatre, serà l’encarregada d’amenitzar aquesta jornada amb aquesta peça teatral.
Amb el pretext que es va a celebrar un gran concert, Mina i Gaspar han citat a tots els veïns del lloc al cementeri. Però en realitat no hi haurà cap recital, només és que aquests dos aprenents de vampir estan buscant el millor mos d’entre els assistents perquè el seu senyor, el comte Lletjot, se’ls menge.
Així arranca aquesta divertida comèdia que ens parla sobre els actes altruistes que es poden fer pels altres.
Xavi Navarro constitueix la companyia Xana Teatre en el 2008, assumint la producció i la direcció artística dels espectacles. La intenció de la companyia és, des dels seus inicis, la creació i consolidació d’una nova empresa teatral, situada en la localitat valenciana d’Algemesí.
Els objectius principals d’aquesta companyia són els següents:
- Creació i estabilització d’una companyia teatral estable, Xana Teatre amb el seu propi segell.
- Consolidar una producció pròpia com a element fonamental.
- Contribuir a la consolidació del teixit teatral de la Comunitat Valenciana.
- Generar un espai de formació per a totes les professions que existeixen al voltant del teatre.
- Investigar en els diversos llenguatges de comunicació teatral.