El Centre Sociocultural de L’Eliana acull aquests dies una exposició sobre el Club de Tennis Las Vegas. Amb el nom “50 anys de tennis, 50 anys de club, en aquesta exposició fotogràfica els visitants podran observar com ha evolucionat el Club de Tennis Las Vegas i com al llarg d’aquests anys han canviat les tradicions, les indumentàries i com no, les seues instal·lacions.
En aquest viatge en el temps podran gaudir de com el club ha anat creixent per a arribar a ser un dels millors clubs de la
província.
L’exposició romandrà oberta al públic fins al diumenge 03 d’octubre.
El Club de Tennis Las Vegas és una associació esportiva sense ànim de lucre situada en els límits dels termes municipals de L’Eliana i Riba-roja de Túria, entre les urbanitzacions de *Montesol i el *Clot, en un emplaçament envoltat de boscos de pins i constituint un espai amb ambient esportiu i familiar.
Una gran majoria són famílies que els encanta el tennis i que han transmés l’afició per aquest apassionant esport als seus fills… i ja van per la tercera generació.
Disposen d’una Escola de Tennis pròpia, dirigida per monitors titulats i experimentats, conformant diferents grups d’edats i nivells per als xiquets i joves. També existeixen grups d’aprenentatge i entrenament per a adults en horaris flexibles i de cap de setmana.
Al costat del tennis, promouen la pràctica d’altres esports com el pàdel (les nostres instal·lacions disposen de 3 pistes), el *running, el ciclisme, el senderisme, balls de saló o natació… També hi ha una sala de gimnàs i una estupenda piscina que s’obri durant el període estival. En definitiva, el seu objectiu és contribuir al benestar físic i desenvolupament social de les persones de la seua associació.