El pròxim divendres, 1 d’octubre, es commemora el Dia Internacional de les Persones d’Edat i l’Ajuntament de Bétera, a través de la regidoria de Drets Socials, ha organitzat activitats durant tot el mes d’octubre per a celebrar al costat dels majors del municipi.
Serà un mes per a celebrar.
Durant el Mes del Major se celebraran diverses activitats i tallers que pretenen animar a la població adulta a continuar amb els bons hàbits i un estil de vida saludable. D’aquesta manera, el pròxim dia 1, a partir de les 10:00h en el Passeig de l’Albereda, tindrà lloc una Masterclass dirigida de Gimnàstica Activa i Ball en línia. El dilluns dia 4, l’activitat serà més tranquil·la amb un Taller de Relaxació a les 11:00h en la Llar del Jubilat. Mentre que el 22 d’octubre, els amants del cinema, podran gaudir d’un cinefórum de cinema clàssic a partir de les 18:00h a la Casa de la Cultura. Per a finalitzar la Llar del Jubilat acollirà el dilluns 25, un Taller de Mindfullnes a les 11:00h.
Perquè a aquestes activitats del Mes del Major cal sumar-los les activitats de continuïtat que durant tot l’any practiquen els nostres majors en el programa Bétera Saludable. Ball, gimnàstica, zumba, tallers d’activitats cognitives, cursos de fotografia, visites i viatges culturals que a poc a poc estan tornant a la normalitat i que estan retornant als nostres majors els seus bons hàbits i rutines.
Els interessats i interessades a participar en aquestes activitats d’octubre hauran d’inscriure’s en l’edifici de Casa Nebot de dilluns a divendres en horari de 09:00h a 14:00h.
“Aquest 1 d’octubre és moment de tornar a posar en valor la seua figura però sobretot, la seua saviesa i tot el que ens aporten”, ha conclòs Elia Verdevío.