Per a aquest diumenge, 9 de maig, s’han preparat diverses activitats culturals a Bétera
D’una banda, està previst que la Plaça Verdum de la Urbanització Torre en Conill de Bétera, siga l’espai protagonista de l’espectacle teatral familiar “Les desventures de Sancho Panza“. Cal recordar que aquest espectacle estava previst per al passat 25 de maig, però a causa de les previsions meteorològiques, el consistori va decidir suspendre l’esdeveniment.
Ara, aquest diumenge, si no passa res, es podrà gauidir de manera amena i divertida i amb tota la família de la gran obra de Cervantes. Serà a les 12.00 hores, aproximadament
A.M.B. Espectacles & Esdeveniments, és l’encarregat de dur a terme aquesta obra.
AMB Espectacles & Produccions és una companyia de contrastat prestigi i dilatada experiència, dirigida per Antonio Marí, dedicat durant més de 25 anys a la producció d’espectacles.
Representant d’intèrprets de la talla de Rafael Basurto (Los Panchos) o de grups musicals com The Platters.
AMB compte en el seu haver amb l’organització d’un gran nombre d’espectacles per a artistes de fama nacional i internacional, orquestres, ballets internacionals, revistes i musicals.
AMB gaudeix d’una gran experiència en la producció d’espectacles.
La seua variada oferta va des dels concerts de música fins a les recreacions d’època.
Més actes
L’agenda cultural del mes de maig continuarà aquest diumenge, 09 de maig, a la vesprada amb el Recital de Pacho Flores & Jesús “Pingüino” González.
El concert tindrà lloc a l’Auditori de la Casa de Cultura de Bétera a les 19.00 hores. L’entrada és gratuïta amb aforament limitat.
Cal recordar que cal actuar amb prudència i responsabilitat atesa la normativa sanitària establida.
Pacho Flores & Jesús “Pingüino” González, trompeta i guitarra, és un projecte que naix de la fusió dels dos artistes, compartint les seues experiències i influències musicals iberoamericanes pròpies dels seus orígens i també adquirides durant l’acompliment de les seues carreres en solitari. En definitiva, ofereixen un treball cuidat i delicat, selecció d’obres brillants dels compositors més rellevants interpretades des del coneixement, talent i exquisidesa.
Pacho Flores va obtindre el Primer Premi del Concurs Internacional “Maurice André”, la competència per a trompeta més destacada del món, així com també Primer Premi en el Concurs Internacional “Philip Jones” i Primer Premi en el Concurs Internacional “Cittá di Porcia”. Format en el meravellós Sistema d’Orquestres Juvenils i Infantils de Veneçuela, rep alt reconeixement per les seues actuacions com a solista, recitals i enregistraments.
Igualment desembolicat en els estils clàssics i populars, Flores porta a les seues captivadores interpretacions una gran energia matisada pels més bells colors instrumentals.
Jesús González Brito és un dels músics veneçolans més complets i versàtils de l’actualitat. Arranjador, compositor i productor, ha participat en més de 130 discos en tres continents i s’exerceix amb singular destresa tant en el món de la música popular com en el clàssic.
Com a docent ha dictat tallers i classes magistrals a l’Argentina, Alemanya, Espanya, l’Uruguai i Xile, tant per a xiquets com adults amb diferents nivells d’aprenentatge musical. Ha col·laborat en diferents oportunitats amb l’Orquestra Simfònica Juvenil de l’Uruguai, Orquestra Simfònica Veneçuela, Orquestra Simfònica Municipal de Caracas, Orquestra Filharmònica Nacional de Veneçuela i Orquestra Simfònica Simón Bolívar, i ha recorregut gran part del territori Uruguaià i Argentí com a Director del Ensamble Simón Bolívar (agrupació de músics professionals uruguaians que s’encarreguen de difondre la riquesa sonora veneçolana) i Assemble TierraSur (agrupació formada per músics argentins).