Vilamarxant ha organitzat per segon any consecutiu el Curs de Robòtica 2023-2024

El cost d’aquest canvi substancial en la il·luminació de dues dels barris més emblemàtics de Vilamarxant s’ha dut a terme gràcies al pla d’inversions de la Diputació de València.
Gabriel Castellano, regidor d’Obres i Serveis, ha explicat que estes actuacions permetran “un important estalvi energètic en l’enllumenat públic del municipi”.
“Quasi tot el nucli urbà i les urbanitzaciones ja compten amb il·luminació led, que era una de les prioritats que ens havíem proposat, ja que a més de l’estalvi energètic ens fa convertir-nos en un referent quant a la sostenibilitat i el respecte del medi ambient”, ha afegit el regidor.
D’aquesta forma, el 95 per cent de l’enllumenat públic de Vilamarxant ja usa el sistema led, que resulta més sostenible amb el medi ambient.
Noticias relacionadas