L’artista local de Vilamarxant, José Vicente Barrachina Sanchis, ha donat quatre obres a l’Ajuntament del municipi per a recaptar fons que permeten pal·liar l’impacte que està causant en el municipi la pandèmia provocada per la COVID-19.
D’aquesta manera, es realitzarà una rifa amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants i Professionals de Vilamarxant i de la Regidoria de Promoció Econòmica, dirigida per Víctor Sanchis. La recaptació íntegra es destinarà a l’àrea de Serveis Socials per a l’adquisició d’aliments i productes de primera necessitat que cobrisquen als veïns de Vilamarxant.
Entre totes les persones que hagen adquirit la seua participació se sortejaran les quatre obres de José Vicente Barrachina. El sorteig es realitzarà en el saló de plens el pròxim 31 d’agost amb la presència del secretari municipal, Alejandro Doménech.