Bétera ha posat en marxa una campanya per la sensibilització sobre el bon ús de les places d’aparcament reservat per a persones amb mobilitat reduïda
El departament municipal d’Educació de l’Ajuntament de Bétera ha organitzat l’Escoleta d’Estiu “Bétera concilia“.
Les incripcions es podran der del 26 al 30 de juny. L’inici de l’escoleta serà l’1 de juliol i finalitzarà el pròxim 28 de juliol. L’horari de matinera de l’escoleta serà de 08.00 a 09.00 hores i el normal de 09.00 a 13.00 hores. L’escoleta va dirigida a xiquetes i xiquets de 0 a 3 anys.
Amb aquesta iniciativa, els més xicotets de la localitat podran disfrutar de tallers, jocs, manualitats, i una infinitat d’activitats creades especialment per a ells.
Qui desitge més informació, deurà telefonar al 627984350, en horari de 09.00 a 14.00 hores. També es pot enviar un correu electrònic a directoraescoleta@betera.es.
Noticias relacionadas