L’Ajuntament de Loriguilla ha posat en marxa el servei de Cita Prèvia per Internet per a la realització de les gestions dirigides a l’oficina d’Informació i Registre (OIR). En aquesta primera fase, i mentre dure l’estat d’alarma, l’Ajuntament, com a entitat emissora de certificats, limitarà aquest servei a l’obtenció del certificat digital que requereix acreditar la identitat de manera presencial.
Quan la situació es normalitze, l’Ajuntament té previst ampliar aquesta modalitat a la resta d’àrees i departaments municipals, amb la finalitat d’agilitar els tràmits administratius, evitar desplaçaments, cues i esperes. De la mateixa manera, es podrà ajustar el servei a les necessitats pròpies de cada unitat administrativa.
Els veïns que vulguen sol·licitar cita prèvia, hauran d’entrar en el portal oficial de l’Ajuntament (www.loriguilla.com) i accedir al servei. Per a realitzar correctament la sol·licitud, s’haurà de seguir els passos marcats. Al final del procés, l’usuari rebrà justificant de la cita en el seu correu electrònic.
Cal recordar que, des del 16 de març, l’Ajuntament roman tancat al públic i restringida l’atenció presencial per la pandèmia. L’excepcionalitat de la situació obliga la ciutadania a realitzar molts tràmits oficials de manera telemàtica com ocorrerà amb la matrícula escolar per al curs 2020-2021, que no es podrà tramitar sense certificat digital.