Aquest dimarts, 14 d’abril, s’ha presentat a la Pobla de Vallbona el Pla d’actuació amb les mesures aplicades durant el primer mes del Decret de l’Estat d’Alarma.
I és que amb l’objectiu de facilitar el pagament dels impostos del veïnat de la Pobla de Vallbona amb terminis que s’ajusten a les noves necessitats creades per la situació de l’Estat d’Alarma decretat pel Govern d’Espanya, l’Ajuntament ha establert una sèrie de mesures que flexibilitzen els terminis.
En haver-se analitzat com afecta l’estat d’alarma als terminis tributaris, aquesta Tresoreria proposa les següents mesures amb la finalitat de flexibilitzar els mencionats termini tributaris.
Encara que no es veuen afectats dins els termini de l’Estat d’Alarma i les successives pròrrogues aprovades, es proposa la modificació del calendari fiscal de l’exercici 2020, com una mesura urgent i extraordinària amb la finalitat de fer front a l’impacte econòmic i social del COVID-19. Cal assenyalar que quant als terminis de les liquidacions, autoliquidacions, recursos i altres qüestions tributàries s’estarà al que s’assenyala en els Reials decrets publicats pel Govern amb motiu de la declaració de l’estat d’alarma. Totes aquestes mesures afectaran la Tresoreria Municipal, per la qual cosa caldrà adoptar mesures addicionals com la contenció de la despesa així com la concertació d’operacions de Tresoreria o ampliar les existents.
A continuació, oferim el document complet: http://www.lapobladevallbona.es/fileadmin/user_upload/20200414_pla_actuacio_covid_19.pdf