Turisme Comunitat Valenciana ha llançat en xarxes socials la iniciativa #Yomequedoencasa. La finalitat d’aquesta iniciativa és reforçar la visibilitat de les destinacions turístiques de la Comunitat a través de l’enviament de postals virtuals, al mateix temps que recorda a la ciutadania la necessitat de romandre en les seues llars fins que se supere la crisi provocada pel COVID-19.
L’objectiu és mostrar diferents imatges de destinacions de la Comunitat en format de postals virtuals amb el claim ‘ja hi haurà temps per a viure-les” i recordant la importància de quedar-se a casa en aquests moments d’alarma nacional i crisi sanitària. Aquesta campanya s’ha programat seguint la línia iniciada amb el claim #MediterráneoenVivo i els espots promocionals que convidaven a viure-ho, però ara de manera virtual.
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha assenyalat que “ara hem de cuidar-nos, protegir-nos i quedar-nos a casa, però quan tota aquesta situació passe, hem d’estar preparats per a tornar”.
“Amb aquesta campanya pretenem portar el Mediterrani a totes les llars per a recordar que, quan les autoritats sanitàries així ho indiquen, es podrà gaudir de tota la nostra oferta, perquè continuarà ací esperant per a ser viscuda en el moment en el qual siga segur”.
De moment, s’ha programat aquesta acció durant 15 dies amb la publicació de postals de diverses destinacions, tant de costa com d’interior, de les tres províncies.
Així, durant aquests dies es difondran a través de les xarxes socials turístiques de *Turisme CV de Facebook (@*comunitatvalenciana) i Instagram (@comunitat_valenciana) postals virtuals de destinacions com Benidorm, Ares del Maestrat, Xàbia, Peníscola, Chelva, Alacant, Altea o València.
De la mateixa manera, aquesta acció tindrà ressò en altres perfils de Turisme com el compte de Twitter de @GVA_Turisme, que manté la seua estratègia de promocionar, informar i ajudar a difondre i reforçar la formació.