L’Auditori de la Unió Musical i el Centre de la Joventut de Benaguasil han acollit aquesta setmana a alumnes d’infantil, primària i E.S.O. dels centres educatius Asunción, Luis Vives i I.E.S. Aquests grups d’escolars han assistit a les representacions teatrals en anglés oferides per l’Ajuntament de la localitat dins de la campanya municipal de teatre escolar.
Al llarg de tot el dia han assistit, a les diverses passades, al voltant de 1.100 alumnes que han gaudit de l’aprenentatge de l’anglés d’una manera divertida, participativa, i enriquidora.
A més d’aprendre anglés d’una forma amena, els estudiants s’han divertit amb la representació de les obres The brave Little i Beetels Nautilus, a càrrec de la companyia Fòrum Theatre. També els més xicotets han gaudit de l’obra teatral The magic island de l’empresa En el teu col·le. Es tracta d’obres en les quals tant el vocabulari com la temàtica de les obres s’adeqüen sempre a l’edat dels alumnes, i els actors utilitzen recursos com la repetició i els elements visuals per a ajudar els estudiants a seguir la trama.
A aquesta activitat, avalada per l’èxit d’edicions anteriors, ha assistit també el regidor d’Educació Alfonso Faus, qui ha destacat la importància de contribuir amb els centres docents en l’ensenyament de l’anglés i d’impulsar aquest tipus d’activitats per a motivar a l’alumnat a aprendre anglés d’una manera lúdica.