Les unitats d’ITV mòbils per a vehicles agrícoles i ciclomotors visitaran en el pròxim mes de setembre 43 municipis, pedanies i llogarets de la província de València. Aquesta acció està supervisada per l’Ivace amb la finalitat d’acostar a la ciutadania un servei pròxim i de qualitat.
Recorreran les localitats de Torrent (4 de setembre), Xirivella, Aldaia, Picanya i Paiporta (5 de setembre), Alcàsser (6 de setembre), Picassent, Gàtova i Benigànim (9 de setembre), Silla i Marines (10 de setembre), Museros (11 de setembre), Xeraco (12 de setembre), Cullera (13 de setembre), Puçol (12 i 13 de setembre), Villalonga i Burjassot (16 de setembre) i El Puig (17 de setembre).
Així mateix visitaran La Font d’en Carròs, Godella i Potries (18 de setembre), Rafelbunyol (19 de setembre), Serra (20 de setembre), València Nord (23 i 24 de setembre), Vallada i La Pobla de Farnals (25 de setembre), Paterna (26 de setembre), Canals (27 de setembre), Tavernes Blanques (27 i 30 de setembre), Montesa (28 de setembre) i Alfarp (30 de setembre).
Les unitats mòbils també s’acostaran a les pedanies i llogarets d’Hortunas (11 de setembre), El Pontón (11 i 13 de setembre), La Portera (12 de setembre), El Agazador (16 i 17 de setembre), El Derramador (18 de setembre), Barrio Arroyo (19 de setembre), Casas del Río i Calderón (20 de setembre), Roma (23 de setembre), San Juan (24 de setembre), Los Pedrones (25 i 26 de setembre) i Casas de Caudra (27 de setembre).
El calendari i itinerari està disponible i pot consultar-se en el portal de l’Ivace consultar ací (Serveis- Inspecció Tècnica de Vehicles).
La Comunitat Valenciana compta amb set estacions mòbils d’ITV per a vehicles agrícoles i ciclomotors, un servei que es posa a la disposició del ciutadà i que completa la xarxa de 25 estacions d’ITV fixes i sis unitats mòbils per a turismes.
Cal destacar que gràcies a la labor que exerceixen les unitats d’ITV mòbils per a vehicles agrícoles i ciclomotors cap persona conductora de ciclomotor o maquinària agrícola haurà de desplaçar-se més de 10 quilòmetres per a passar la inspecció tècnica.
A més, de no ser per aquesta labor els vehicles agrícoles no podrien passar la revisió tècnica pel fet que no reuneixen els requisits de seguretat viària per a desplaçar-se per determinades vies com les autovies fins a la ITV fixa més pròxima.