El Poliesportiu Municipal de Benaguasil ha acollit la IV jornada amb els Cossos i Forces de Seguretat i Emergències que amb motiu de les escoles d’estiu organitza l’Ajuntament. La finalitat d’aquesta iniciativa és que xiquets i xiquetes gaudisquen coneixent de prop els vehicles i materials amb els quals treballa l’exèrcit, la policia local, la guàrdia civil, protecció civil i els tècnics d’ambulància.
En l’activitat han participat els xiquets de l’escola d’estiu municipal, així com els del taller de diversitat funcional i els xavals dels campus de futbol. Tots ells han passat un matí divertit coneixent el significat dels senyals més importants i com cal aplicar-les al carrer, pujant als vehicles, tocant les sirenes, parlant per les emissores, així com ha sigut possible col·locar-se els cascos, màscares i jupetins antibales que els militars usen habitualment.
També ha donat curiositat als prop de 300 xiquets que han participat en la jornada l’ambulància totalment equipada per a atendre una urgència, les motos de la policia i guàrdia civil, i els gossos ensinistrats de protecció civil *Rocko i *Jarana, que han demostrat una gran destresa per a detectar paquets amagats.
A la jornada ha assistit també l’alcalde de Benaguasil, Ximo Segarra, qui acompanyat per diversos regidors de l’equip de govern, ha agraït a tots els efectius la seua col·laboració per a fer possible aquesta activitat que tracta d’aproximar la labor que presten cada dia”.