Turisme Comunitat Valenciana ha iniciat la campanya ‘Mediterrani en viu’ en Instagram.
D’aquesta manera, des del passat 16 de juliol i fins al pròxim divendres 27 de juliol, el perfil oficial d’Instagram de la Comunitat Valenciana llança diàriament tres propostes, una per província, d’un mateix color a través de Stories. Els usuaris poden votar si li agrada cada color publicat. Aquesta acció forma part de l’actual estratègia de Màrqueting de Continguts de Turisme Comunitat Valenciana i es desenvolupa íntegrament en el perfil oficial d’aquesta xarxa social, on compten amb quasi 37.000 seguidors.
Els seguidors també poden unir-se a l’acció i proposar colors que no poden faltar en la paleta final pujant les seues fotos i etiquetant-les amb l’etiqueta #PantoneraCV i el color proposat.
L’acció engloba a destinacions i productes turístics representatius d’Alacant, Castelló i València, tant interior com costa. En total, es plantejaran 33 imatges que defineixen la paleta de color de la Comunitat Valenciana.
A través d’imatges evocadores on prima sempre un color primari, es visiten llocs com les Salines de Santa Pola, el cel de Aras de los Olmos, els capvespres ataronjats de l’Albufera de València, el verd de la Serra d’Espadán o el blau immens de Calp, Xàbia o Dénia.
Els colors proposats versaran del blau de la costa al verd de les muntanyes, del violeta dels capvespres als grocs de la ceràmica de Manises, la tòfona negra del Maestrat, el blanc del barri de Santa Cruz d’Alacant o el roig del marisc autòcton.