Aquest divendres, 13 de març, es presentarà la nova campanya #ComerçLocal, posada en marxa per Unió Gremial i Plataforma del Comerç Valencià.
A aquesta nova iniciativa s’han sumat ja 33 municipis i entitats (amb previsió d’increment), entre ells els municiìs del Camp de Túria: Bétera, l’Eliana, La Pobla de Vallbona, Llíria i Nàquera.
La resta de poblacions són les següents: Albalat dels Sorells, Alfafar, Alginet, Benifaió, Bonrepòs, Bunyol, Burjassot, Cullera, Orriols, Paterna, Sedaví, Silla, Sueca, Vinalesa, Xirivella, Albal, Ontinyent, PUC (Paterna), Alcàsser, Picassent i Sagunt. També s’han unit els Gremis de forners, drogueries, llibreries, editors, d’animals de companyia i carnisseries.
La campanya, consta de més d’una vintena d’imatges, les quals fan referència a un sector o servei de les empreses i comerços que es poden trobar a les nostres localitats i barris. Cada imatge destaca un valor, vinculat al sector que representen i, al mateix temps, comuns al model de comerç local valencià. Doncs, la finalitat és potenciar les qualitats pròpies de l’esmentat comerç local.
La presentació de #ComerçLocal serà a les 20.30 hores al Saló de Plens de l’Ajuntament de Xirivella. Està prevista l’assistència de l’Alcalde i el regidor de Comerç de Xiriviella, Ricard Barberà i Michel Montaner, així com del Director General de Comerç i Consum, Natxo Costa, a més dels representants d’Unió Gremial i de les entitats adherides a la campanya.
El projecte consta de dues fases. D’aquesta manera, primer s’encetarà a les xarxes socials de totes les entitats que participen. Tot seguit, en una segona fase, els pobles i barris implicats s’ompliran amb les imatges citades en cartelleria de diferents formats.