Loriguilla acollirà la primera edició de la Cursa 6K Solidària i Caminada 4K, el pròxim 21 d’abril. Aquestes iniciatives estan organitzades per l’associació Marea blava solidària i el projecte Asun i Rocío Unit i totes per una Il·lusió.
La recaptació d’aquests esdeveniments esportius es destinaran a Deportea de l’associació Volem i Podem. Es tracta d’un programa d’esport adaptat per a fomentar el desenvolupament social, físic i cognitiu dels xiquets amb TEA (Trastorn de l’Espectre de l’Autisme), a través de la pràctica d’esport adaptat a les seues necessitats i capacitats.
La primera prova, la competitiva, començarà a les 18.30 hores, amb sortida i meta a l’ajuntament. I mitja hora després, a les 19 hores, començarà una marxa a peu no competitiva, en la qual podrà inscriure qualsevol persona sense distinció d’edat. Aquesta marxa transcorrerà per part del traçat de la cursa i constarà d’una distància de 4 quilòmetres.
Les inscripcions per a les dues proves s’han de fer a través de l’enllaç www.toprun.es i el termini finalitzarà el dimarts, 17 d’abril, a les 23.59 hores. El preu serà de 6 i 5 euros per a la carrera i la caminada, respectivament.
Atès el caràcter solidari de la prova, hi haurà un dorsal 0 per a donacions de 3 euros per a Deportea.