
La localitat de Llíria ha sigut distinguida amb la nova marca turística “Mediterranew Musix”. Aquesta distinció també se li ha atorgat a Buñol, Cullera, Sagunt, Xàtiva, la Vall d’Uixò i Castelló de la Plana.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, i el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, van presentar en Fitur les noves marques turístiques que volen fusionar la música i el turisme com a elements vertebradors de l’economia valenciana.
D’aquesta manera, tant “Mediterranew Musix” com “Mediterranew Fest”, en aquest cas per als grans festivals de música valencians, conformaran també a partir d’ara part l’oferta turística de la Comunitat Valenciana.
D’altra banda, l’edil Paco García junt amb el tècnic de Turisme Llíria, Vicent Sesé, i el creador del recurs turístic local “Tour Virtual 360 graus” José Miguel Maicas, han presentat el programa de “2018 Llíria, Ciutat de Meravelles”.
García destaca “la simbiosi que s’ha generat en el binomi música-patrimoni, on el turisme de sensacions i emocional es convertix en el verdader protagonista de la Simfonia de Cultures que oferix Llíria a la resta del món”.
Des de la regidoria de Turisme i Patrimoni Històric s’ha preparat un calendari d’activitats al llarg de 2018 que s’iniciarà al febrer amb una jornada sobre turisme i economia i que analitzarà les potencialitats, recursos i productes que la ciutat pot projectar cap al futur.
Pel que fa a la ferramenta “Edeta 360 graus”, es tracta d’una versió millora d’este tour virtual pel patrimonide la localitat, amb una major qualitat gràfica i estètica, un nombre més gran d’imatges, i tot en tres idiomas: castellà, valencià i anglés.