L’Ajuntament de Gàtova ha contractat a dues treballadores de la localitat, en situació de desocupació.
Aquesta contractació s’ha portat a terme mitjançant el programa de subvencions d’Iniciativa Social Foment d’Ocupació (EMCORP 2017). Aquesta iniciativa va dirigida a persones d’almenys 30 anys d’edat.
La finalitat del consistori del municipi és reduir la taxa d’atur a la població.
Els treballs que van a desenvolupar són el de peó forestal / agrari / agropecuari. Aquests es perllongaran durant un període de 6 mesos i se centraran en reforçar els serveis municipals en tasques de neteja vorals d’accés a la població, parcs i jardins així com manteniment del mobiliari urbà.
L’ objectiu del programa EMCORP és promoure la generació d’ocupació d’interès general i social mitjançant la concessió d’ajudes i subvencions amb càrrec als pressupostos de la Generalitat Valenciana i del Fons Social Europeu.
De totes les obres i serveis que compleixin els requisits es dóna preferència a serveis d’utilitat col·lectiva, servei públic i / o interès social. Tots aquells que donen suport a la creació permanent del nombre més gran de llocs de treball, en definitiva els que acrediten un major índex d’inserció laboral.
Aquests plans estan cofinançats per la Conselleria d’Economia, Hisenda i Ocupació en col·laboració amb el Fons Social Europeu i l’Ajuntament de València.
Per a la selecció de les persones treballadores que participaran en aquests programes, l’Ajuntament de València presenta oferta d’ocupació al SERVEF. L’Ajuntament és qui realitza la selecció en base a la llista del sondeig remès pel SERVEF.