Aquest divendres, al voltant de les 12:00 hores, Llíria presentarà la primera Agenda Feminista de l’Ajuntamentde la localitat.
Aquesta iniciativa s’emmarca dins la Programació per la Igualtat de Gènere.
Es tracta d’un projecte que ha comptat amb la col·laboració dels col·lectius del municipi, com són l’EPA i el Centre Ocupacional ‘El Prat.
La finalitat d’aquesta tasca és fer visibles a les dones de la població i sensibilitzar a través dels continguts la necessària igualtat entre dones i hòmens.
D’altra banda, el municipi acollirà també aquest divendres la inauguració del rastell Nadalenc de la Junta Local del municipi de l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC). Aquest rastell estarà obert fins el proper divendres 22 de desembre en horari de 17:30 a 20:00 hores.
En aquesta iniciativa, ubicada a la Plaça Major, 32, es pretén recaptar fons per a la lluita contra el càncer.
A més a més, la mateixa plaça acollirà, des d’aquest mateix divendres 15 de desembre fins el proper 7 de gener, la tradicional fireta de Nadal.