L’Eliana tornarà a celebrar el Dia Internacional de la Gent Gran este pròxim diumenge

El proper divendres, 15 de desembre, tindrà lloc a l’Eliana el lliurament dels premis als finalistes del concurs del XVI Certamen Relats Escrits a la Tardor. Aquesta iniciativa té la finalitat de fomentar la creació literària així com d’impulsar l’ús de la llengua valenciana. El certamen es divideix en quatre categories, cadascuna amb la seua recompensa. Estan, d’una banda, les categories juvenils dirigides a joves escriptors d’entre 14 i 18 anys, tant en valencià com en castellà, dues modalitats premiades amb una quantitat de 300 euros. Les altres dues categories, la primera en castellà i la primera en valencià, van dirigides a totes aquelles persones majors de 14 anys que desitgen participar. Aquestes, contemplen un premi de 900 euros cadascuna.

A aquests actes els han precedit els d’aquest passat cap de setmana, donant així la benvinguda ja al Nadal 2017 en el municipi.
Doncs, es va celebrar la Fira de Nadal de Comerç que es va assentar en la Plaça del País Valencià els dies 9 i 10.
A més a més, de cara a les festes nadalenques es portaran a terme diverses activitats dirigides a tot el públic. Contacontes, recitals poètics, cinema, concerts, espectacles musicals, la Sant Silvestre, les cavalcades…Aquest seran alguns del actes a celebrar.
Noticias relacionadas