
Mig centenar de veïnes de Domeño han visitat aquest dimecres els edificis de la Diputació de València acompanyats pel diputat de Carreteres de la institució provincial, Pablo Seguí. Aquesta activitat forma part del programa cultural ‘Els dimecres ens veiem a la Dipu’, que s’ha estrenat al setembre amb l’inici de curs.
Els visitants han ocupat els escons del saló de plens de la Corporació per a escoltar les explicacions sobre el funcionament de la institució. Allí, el diputat Pablo Seguí ha recordat als assistents que esta iniciativa dóna a conéixer una institució que ajuda als municipis a millorar la seua qualitat de vida. La visita ha continuat en el Museu Valencià de la Il·lustració i la Modernitat (MuVIM).
Aquesta iniciativa s’emmarca dins del full de ruta elaborat pel president de la Diputació, Jorge Rodríguez, amb la idea que la institució deixe de ser desconeguda per a la ciutadania i que es done a la població l’oportunitat de descobrir tots els serveis que es presten. El diputat Pablo Seguí ha explicat als assistents el funcionament de la Corporació i ha ressaltat “el valor del treball que es fa en aquesta casa, sempre dedicats als ajuntaments”.
El programa ‘Els dimecres ens veiem a la Dipu’ naix com a resposta al bon acolliment del programa ‘Açò és la Dipu’, de similars característiques. D’aquesta manera, ara s’ofereix als municipis una possibilitat més de conéixer una part del patrimoni històric i cultural i es fomenta alhora el ple desenvolupament i integració social de les dones i les persones majors de la província de València.Aquesta nova ruta està dirigida a col·lectius de dones i persones majors de 65 anys, jubilats i acompanyants, que canalitzaran les seues sol·licituds a través dels seus respectius Ajuntaments o associacions municipals, els i les quals col·laboraran en l’organització de les activitats. Es podrà participar en aquest programa fins el proper mes de novembre.