València acull el festival de videojocs, oci i tendència digital més gran d’Espanya

La veïna de Loriguilla i estudiant de Gestió i Administració Pública de la Universitat Politècnica de València, Beatriz Pròsper, ha començat aquest matí les pràctiques que li permetran finalitzar els seus estudis de Grau.
Beatriu, estarà un mes a l’Ajuntament de la localitat realitzant les mateixes a l’àrea de Secretaria on tindrà l’ocasió de conèixer de primera mà les tasques que es porten a terme i que li permetran anar adquirint les habilitats i coneixements relacionats amb la gestió tècnica de l’Administració Pública.
D’altra banda, el Consistori ha atorgat dos convocatories per a la concessió de 2 beques en el marc del programa de pràctiques formatives dirigides a estudiants “La Dipu et Beca 2017“
Noticias relacionadas