
L’alcalde de Loriguilla, Sergio Alfaro Cervera, juntament amb el primer tinent d’alcalde, Manuel Cervera, els alcaldes de Xest, i Riba-roja, juntament amb el director de l’Àrea d’Estudis i Planificació Estratègica Divalterra, Miguel Ángel Ferri Llopis, s’han reunit aquest divendres 23 de juny a la localitat per perfilar les línies del pla estratègic de desenvolupament econòmic industrial.
La reunió de treball ha sigut molt productiva entre les parts que conformen l’associació de municipis vinculats a l’àrea logística industrial de la A3 i ha servit per marcar les línies del pla estratègic de desenvolupament econòmic industrial.
L’associació està conformada per l’Ajuntament de Loriguilla, Ajuntament de Xest, Ajuntament de Riba-roja, l’empresa de Diputació de València Divalterra i la Universitat Politècnica de València.