
L’equip de govern de Riba.roja de Túria s’ha traslladat aquesta setmana al Residencial La Reva per a mantindre una de les trobades ciutadanes que recorren els diferents barris i urbanitzacions del terme municipal per a conéixer les opinions, propostes i suggeriments dels ciutadans.
Una de les qüestions mes importants abordades han sigut les inspeccions realitzades per part de l’Ajuntament a les empreses Caiba i Refracta. Refractaris Especials S.A, després de les contínues denúncies efectuades pels veïns davant del soroll que emeten en horari nocturn ambdós mercantils.
D’altra banda, el govern ha anunciat la millora d’infraestructures viàries que la Diputació té previst executar pròximament i que afavorirà la seguretat viària dels veïns del residencial així com la dels treballadors que accedixen diàriament al polígon. Un d’estes obres permetrà connectar la parada de l’estació De Rodalia amb el polígon industrial a través d’un camí de vianants il·luminat.
Paral·lelament, la corporació provincial està estudiant la construcció d’una rotonda per a afavorir l’accés i eixida del Residencial, evitant el seu pas pel Sector 12 i així no confluir amb els vehicles que provenen de la zona industrial.
Així mateix, una de les propostes que amb seguretar es materialitzaran serà un accés a l’entrada de la urbanització que permeta un gir de vehicles en direcció a la Carretera de Cheste, en cas de bloqueig per qualsevol circumstància de l’eixida natural del sector 12.