
Amb la subvenció del Pla de Camins i Vials de la Diputació de València, Benissanó compta amb un pressupost de 21.959,93€.
Amb aquesta xifra, s’està condicionant i pavimentant el camí cuenco pluviales del costat de la nau del Pou.
Es tracta de fer un mur de contenció i consolidar la base del camí i pavimentar de manera que les aigües evacuen de manera natural. Aquesta és una de les quatre intervencions que se van a realitzar amb l’esmentada subvenció.
A més a més, s’està portant a terme la repavimentació d’un tram de l’Avinguda Diputació. La finalitat d’aquesta última actuació és facilitar l’evacuació d’aigües del terme.
D’altra banda, la localitat també rebrà 87.334,15€ amb el mecanisme impulsat per les administracions, autonòmica i provincial del Fons de Cooperació Local.