
La Mancomunitat Camp de Túria ha rebut aquest dilluns una visita molt especial. Doncs, una delegació xinesa s’ha traslladat fins a les instal·lacions de la seu per conèixer de primera mà la comarca.
Els representants xinesos que han visitat la Mancomunitat, i la capital de la comarca, hansigut l’alcalde de Pinggu, Chen Xue Xin; el director de la Comissió Municipal de Desenvolupament i Reforma de Pequín, Chang Xia Yi; el director de districte de l’Oficina d’Afers Estrangers, Cao Wen Hua Pinggu; el vicealcalde, Zhang Qiuyan; i el director de Pekin Huadong Musical Instrument Co, Ltd Liu Yundong.
La Presidenta de la Mancomunitat Camp de Túria i alcaldessa de Marines, Mª Dolores Celda, ha sigut l’amfitriona de la visita i els ha comentat aspectes de la producció agrícola i industrial de la zona. A més, la presidenta ha pogut intercanviar opinions amb la delegació xinesa parlant sobre les semblances existents entre les dues terres, i els ha obert les portes convidant-los a possibles col·laboracions futures.
El gerent del Consolat de Mar de Benaguasil, Carles Subiela, ha mostrat així mateix l’interès per futures col·laboracions amb Pekin Huadong Musical Instrument. I la tècnic de turisme de l’ens supramunicipal els ha donat a conèixer la varietat de recursos turístics de la comarca de Camp de Túria.