SABJOVE ha presentat la seua programació d’activitats per a octubre novembre i desembre dins del Pla de Corresponsables 2023
Donat que el proper dilluns, 22 de maig, comença el procés d’escolarització i tenint en compte la nova normativa de la Conselleria, des de l’àrea d’educació de l’Ajuntament de Sant Antoni de Benagéber, s’ha procedit a elaborar un protocol d’actuació en cas de necessitar el certificat de residència per a l’escolarització del curs 2017/2018.
Els interessats poden descarregar-lo des de la web municipal.
- El domicili familiar s’acreditarà mitjançant la presentació del DNI del pare, mare o tutor i d’un rebut recent d’aigua, llum o telèfon o contracte de lloguer.
Si hi ha discrepància entre els domicilis que figurin en els esmentats documents es podrà requerir un certificat de residència lliurat per l’Ajuntament. NOMÉS quan passe que les dades del DNI no coincideixin amb alguns dels documents que han d’aportar:
1r. Es ha de trametre al ciutadà immediatament a Registre d’Entrada de l’Ajuntament a sol·licitar el certificat de residència, ja que la Policia Local disposa de molt poc temps per verificar el domicili i emetre l’informe, ja que el termini per a poder sol·licitar el certificat de residència per Registre d’entrada és fins el dijous 25 de maig. Dijous l’Ajuntament està obert de 9:00 a 14:00 hores i de 16:30 a 19:00 hores.
La data màxima és fins al 25 de maig perquè la Policia pugui verificar la residència en els domicilis sol·licitats, emeti el seu informe corresponent i que l’Ajuntament expedeixi els certificats de residència.
2n. Una vesgada es presenta per part del ciutadà la instància general sol·licitant l’informe de Residència, aquesta instància es passarà a la Policia Local, la qual es posarà en contacte amb el sol·licitant per concretar dia i hora per passar-se pel seu domicili i entrevistar-se amb l’interessat, a més de comprovar la següent documentació que haurà de tenir preparada el pare, mare o tutor en el moment de la visita dels agents: DNI, Llibre de Família, Escriptures de l’habitatge o contracte de lloguer, Rebut d’aigua, llum o telèfon, Targeta SIP del fill i Conveni Regulador (en cas de divorci). - Cal que el sol·licitant d’aquest certificat de residència tingua tota la documentació preparada per verificar-la, ja que la policia no tornarà a passar pel domicili. Per aquest motiu, és molt important que informeu d’aquest apartat a les famílies.
- Una vegada la Policia emeta el seu informe, després de la visita domiciliària, es traslladarà a l’Ajuntament on s’expedirà el certificat de residència i es dirà a les famílies perquè el recullin i el presentin en els diferents centres escolars amb data màxima de lliurament el 29 de maig per a Educació Infantil i Primària. I amb data màxima de lliurament el Maig 31 per a Secundària i Batxillerat
Noticias relacionadas