Pròrroga de 48 Hores en les Restriccions de Mobilitat en Zones Afectades per la Dana

Vilamarxant va celebrar aquest diumenge el Dia del Llibre amb una fira instal·lada a la plaça de la Constitució.
En aquest esdeveniment van participar llibreries i papereries locals.
A més a més, també van estar presents alguns dels autors del municipi que han publicat llibres. José Luís Montesinos Guzmán, autor junt amb son pare, Vicente Montesinos, del llibre “Memorias Cuadro Artístico Vilamarxant”; i Nacho Golfe Betoret, qui va presentar “El capitán Zheimer”, acompanyat de Raül Arrué, il·lustrador del llibre, van ser alguns dels noms assistents.
El departament Municipal de Cultura va aprofitar l’ocasió per donar a conéixer les més de trenta novetats que estan a disposició a la Biblioteca Municipal.
Per diversificar les activitats, la Ludoteca Gamusinos va organitzar un taller didàctic per als més menuts. El públic infantil també va poder gaudir dels dos tallers preparats per l’Associació Cultural 9 d’Octubre, un de xapes i un altre de catxirulos. Aquesta entitat cultural local també va donar a conéixer alguns dels títols que integren la Biblioteca Aurelio Civera, que es troba a la seu de l’associació i que està oberta al públic lector que desitge gaudir de la lectura de manera gratuïta.
El grup castellonenc Trobadorets va amenitzar musicalment aquesta gran trobada cultural i va aconseguir que grans i menuts ballaren i cantaren al llarg dels 60 minuts de duració de l’espectacle.
Noticias relacionadas