
L’Associació Empresarial de Montcada, Alfara del Patriarca i Nàquera (Aemon) iniciarà una campanya de conscienciació davant administracions públiques, associacions i federacions empresarials per tal de traslladar-los les diverses queixes que en els últims mesos han rebut sobre la “mala qualitat” del subministrament d’energia elèctrica en les àrees empresarials de Montcada.
L’objectiu de la campanya és “buscar una solució davant el deficient servei de subministrament elèctric actualment prestat”, ja que provoca “alteracions i retards en la producció d’empreses, que acaben ocasionant pèrdues econòmiques”, segons ha indicat Aemon en un comunicat.
El president d’aquesta associació, Paco Camps, ha apuntat que “és sorprenent que en ple segle XXI les empreses pateixen aquestes deficiències”.
“Un exemple és el cas de les màquines per control numèric en el qual hi ha matins que toca reiniciar constantment una mateixa peça, amb el consegüent endarreriment de feina i cost econòmic”, ha criticat. Un altre aspecte a millorar és “la comunicació prèvia dels avisos de talls programats, amb una major antelació i informació a les empreses afectades”, ha afegit.
Així mateix, Camps ha afegit que “un subministrament elèctric regular i de qualitat és fonamental per assegurar la competitivitat i viabilitat de les nostres empreses”, per la qual cosa, segons assenyalen en el comunicat, Aemon està “actuant per tractar de fer-ho”.