
L’alcalde de Gàtova, Manuel Martínez, s’ha reunit aquesta setmana amb el coronel de la base militar de Marines, Manuel Montsó, i amb el comandant militar de València i Castelló, general Vicente Ripoll, amb la intenció de solucionar el problema de “Marmalé” que porta arrossegant la població des de l’any 1964.
A la reunió s’ha plasmat per les diverses parts la ferma intenció d’intentar solucionar el problema sense haver d’arribar als tribunals.
A més a més, s’estan buscant mecanismes perquè els terrenys militars anteriorment esmentats retornen al municipi de Gàtova i que, si escau, l’exèrcit faja una compensació per l’ús que els ha donat durant aquest període de temps.
Els representants de l’estament militar s’han compromès a elevar el contingut de la reunió als seus superiors amb la intenció d’intentar solucionar el problema amb la major celeritat possible.