
(E.F.E.) Aquest cap de setmana van incautar quatre tones de taronges de procedència presumptament il·lícita i detectar irregulars en tres de quatre magatzems inspeccionats per la Guàrdia Civil i la Policia Autonòmica de la Generalitat Valenciana.
Aquests també van identificar a Vilamarxant a 36 persones i 46 vehicles.
L’operació conjunta dels equips ROCA de la Benemèrita, la Policia de la Generalitat i Inspecció de Treball continuarà amb més investigacions i s’emmarca en el pla de prevenció de robatoris al camp activat per ambdues institucions, en coordinació amb l’Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències del Govern autonòmic.
Aquest programa es centra en l’actuació d’equips multidisciplinaris per a la inspecció i control de traçabilitat de la mercaderia del camp, mitjançant inspeccions de magatzems i de particulars.