“Simfonia de Cultures” és l’experiència amb la qual demà arrancarà aquest dijous a Llíria el nou programa de “València Winter Day”. Una iniciativa del Patronat Provincial de Turisme de València i la Fundació Turismo Valencia de l’Ajuntament de la capital que reprèn l’exitosa experiència turística de “València Summer Day”.
El projecte connecta el cap-i-casal amb vuit destinacions comarcals amb la intenció de dinamitzar i fidelizar el turisme en el territori valencià.
Així, comprén vuit experiències a Llíria, Gandia, Cullera, Sagunt, Requena, Ontinyent, Bocairent i Xàtiva. El programa inclou el desplaçament, la recepció de visitants en els punts de destinació, les visites guiades, entrades i esmorzar. Cadascuna d’aquestes excursions, podran adquirir-se en les Tourist Info de la ciutat de València.
A Llíria, es coneixerà l’antiga ciutat íbera coneguda com “Edeta”. Les següents eixides són l’experiència festera de ‘Moros i Cristians’ a Ontinyent (divendres, 3), “The Borgia” a Gandia (dissabte, 4), “El castell i les mil fonts” de Xàtiva (diumenge, 5), el “Mar de pirates” de Cullera (9 de febrer), “La pedra viva” de Bocairent (10 de febrer), “La frontera del vi” (11 de febrer) a Requena, i “Saguntum” (12 de febrero).
Aquestes excursions diàries o “Day Tours” ofereixen interessants propostes amb eixides de dijous a diumenge, fins al 28 de maig.