
El president de la Generalitat, Ximo Puig ha visitat aquest dimarts AMIDE, l’Agència Municipal d’Inversions i Dinamització Empresarial de Riba-roja de Túria.
Durant la seua visita ha estat acompanyat de l’alcalde del municipi, Roberto Raga i membres de la corporació municipal. Raga l’ha informat dels projectes i de les inversions que el govern municipal té previst desenvolupar en el Polígon El Oliveral, que compta amb una extensió de 6 milions de metres quadrats, dels quals un 10% es troba en l’actualitat per desenvolupar. Entre aquests projectes figura la creació d’un gran centre de negocis de 12.000 m2 destinat, entre altres funcions, a la formació.
Després de la visita a AMIDE, s’han traslladat a les oficines que el PLV, Parc Logístic València de la localitat.
El president de la Generalitat, ha destacat l’aposta per una economia que ha passat de l’especulació a l’economia de la innovació.i ha anunciat que ‘s’aprovarà aquest any la primera Llei de Polígons industrials.
La visita ha finalitzat a l’empresa Plastic Omnium, el domicili social de la població acull tota l’activitat de l’empresa a Espanya repartida en els seus dotze fàbriques i té una xifra de negoci d’uns 650 milions d’euros.
No obstant això, la fàbrica de Riba-roja acull la divisió de Medi Ambient, dedicada a la gestió de residus en origen, en la qual treballen prop de 35 persones, mentre que el centre d’Almussafes, està dedicat a equipaments i mòduls de carrosseries.